Ljuto je, vruće je a opet volimo se malo zavuči u kuhinju i nešto pripremiti za zasladiti se. Postoje ti brzi deserti u kojima nam Dolcela uvelike olakšava život pa je tako danas kod mene na repertorau ovu fina kremasta panna cotta.

Dolcela olakšala život a ja si ga zakomplicirao pa sam odlučio malo jagode baciti na rošitlj kako bi ih karamelizirao i omekšao jer nisam htio s njihovom tvrdoćom narušiti ovu nježnu teksturu pannacotte.

Kolač je jako brzo gotov tako da jedino moraš pričekati da se dovoljno stegne kako bi ga mogao dekorirati i poslužiti. Ja sam kao što sam napomenuo išao na grillane jagode i završio sve s listićem mente. Također sam iskoristio i umak od maline koji se nalazi u pakiranju jer maline i jagode se vole. 

Što se tiče samih jagoda i grilla, eko su jagodę baš velike onda ih prerežite na pola ili na tri dijela, a ako su sitnije onda ih grillajte cijele. Ja sam prije grillanja još dodao malo Dolcela limun šećera jer sam htio pospješiti karamelizaciju koju sam prethodno spomenuo. Recept je jednostavan i slijedu u nastavku.

Sastojci:

1 paket Dolcela panna cotta i malina preljev

200ml vrhnja za slag

250ml mlijeka

50ml vode za preljev od malina

100g jagoda

1 Dolcela limun šećer

U zdjelu srednje veličine ulijte mlijeko i vrhnje za kuhanje. Dodajte sadržaj vrećice za panna cottu te miksajte električnim mikserom na srednjoj brzini 1 minutu. Ukoliko želite desert preokrenuti iz zdjelice kada se ohladi onda obavezno zdjelice isperite hladnom vodom prije ulijevanja panna cotta kreme. Ukoliko ju poslužujete u zdjelici onda slobodno preskočite ispiranje. Sipajte kremu te zdjelice stavite u hladnjak dok napravite preljev i ispečete jagode. 

U manju zdjelicu sipajte vodu te dodajte prah za umak od malina. Miješajte pjenjačom minutu i pol  kako bi dobro rastopilo sve. Opet imamo izbor od maloprije, ako poslužujete u zdjelicama odmah stavite umak na panna cottu, ukoliko panna cottu preokrećete na tanjur onda pričekajte još malo s umakom.

Jagode prepoloviti i pomiješati sa limun šećerom te ih peći na grillu 2 minute sa svake strane. 

Panna cottu izvaditi iz hladnjaka i preokrenuti ju na tanjur za posluživanje. Podijeliti ravnomjerno umak od maline te po vrhu staviti grillane i karamelizirane jagode te listić mente. Poslužiti dok je panna cotta još hladna.

U slast! :)