Mislim da je tiramisu jedan on onih kolača koje ili obožavaš ili ga ne možeš smisliti. Ja sam, gle
čuda, dio ekipe koja ga voli! Obzirom na datum i ovu tešku jesen odlučio sam se i ovaj tiramisu
napraviti s dodatkom kraljice jeseni.

Izbor je pao na Hokkaido bundevu isključivo iz razloga što je
njena kora kad se ispeče jako mekana i jestiva pa se ne mora guliti, samim time rad s njom je
olakšan.
Dolcela mješavina za tiramisu je isto tako jako jednostavna za pripremu jer jedina dodatno
potrebna namirnica je mlijeko. Samo se smiksa sve i to je to.
Bundevu sam aromatizirao Dolcelinim šećerima s okusima i rumom te ju ispekao na maslacu.
Divna je tako karamelizirana i puna okusa, svakako preporučam kao ideju i za neke druge deserte.


Sastojci:
1 Dolcela tiramisu mješavina
300ml mlijeka
1 žlica ruma
100g piškota
1 manja hokkaido bundeva (300-400g)
1 Dolcela cimet šećer
1 Dolcela burbon vanilija šećer
2 žlice smeđeg šećera ili meda
100g maslaca
100ml kave
Kakao u prahu


Bundevu prerežite na pola, očistite od sjemenki te narežite na sitne kockice, otprilike 0.5×0.5
centimetra. U tavu dodajte bundevu, maslac, aromatizirane šećere i smeđi šećer. Pecite bundevu
15-20 minuta na srednje jakoj vatri uz miješanje sve dok se barem pola količine ne karamelizira.
Stavite sa strana kada je gotovo da se malo prohladi.
U zdjelu dodajte mlijeko te istresite vrećicu tiramisu mješavine. Miksajte električnim mikserom na
srednjoj brzini 5 minuta. Po želji dodajte malo ruma ili ekstrakta vanilije.
Piškote prepolovite I kratko potopite u kavi.
Tiramisu složete u četvrtastu posudu ili napravite pojedinačne porcije u čašama. Ja sam koristio
čaše i slagao sam najprije piškote pa bundevu pa krmeu. Ponovio sam redoslijed još jednom kako
bi imao 6 slojeva te sve na kraju posuo s malo kakao praha.
Ohladiti barem dva sta u hladnjaku prije posluživanja.
U slast! :)