Kako sam već i na instagram profilu i na facebook stranici objavio, dobio sam deset kilograma batata. :D 

Nakon što sam jedan dio podijelio došlo je vrijeme da se i sam bacim u pripremu tog “slatkog krumpira”. Na moju sreću, internet je prepun raznih recepata tako da sam nekoliko njih već izabrao za pripremiti.

Za početak donosim ovo prefino vegeterijansko lazanja iako to zapravo nije lazanje u onom pravom smislu. Jelo se ispostavilo kao super ukusno bilo kao samostalni obrok ili kao prilog uz recimo pohano meso. (teško bez mesa :D)

Sastojci:

3 batata srednje veličine

200 g svježeg špinata

1 srednji patlidžan

150 g sira (mozzarella)

parmezan

3 jušne žlice mlijeka

2 režnja češnjaka

bosiljak

cherry rajčica

sol, papar, čili

ulje

12751969_933662923347879_1763036715_o

Za početak narežite patlidžan na pola centimetra tanke krugove i prepecite ga u tavi na malo ulja. Batat izbodite vilicom na nekoliko mjesta i stavite u mikrovalnu pećnicu na 8-10 minuta kako bi se “skuhao” i samo ga istružite iz kore te mu dodajte usitnjeni češnjak,  čili, sol i papar te mlijeko i sve sjedinite sa štapnim mikserom u glatku smjesu.

Dalje, slaganje: patlidžan kao podloga, zatim pire od batata pa špinat i na vrh naribati sir, posuti parmezanom uz dodatak cherry rajčica.

Naravno ako radite veću količinu možete još jednom ponoviti redoslijed pa ćete i vizualno imate prekrasno jelo.

Pećnicu zagrijati na 200 stupnjeva i nakon 10ak minuta imate gotov super ukusni ručak!

U slast! :)

 

 

Oglasi